31 Ekim 2015 Cumartesi

Hadi Başlayalım...

Blogun ilk yazısı nasıl yazılır bilmem. Nereden başlanır, ne yazılır? En son günlük tuttuğumda ilkokuldaydım zira. Yemekler mi, gezilecek yerler mi, tuhaflıklar mı, insanlar mı, çocuklu yaşam mı? O mu bu mu diye bir türlü başlayamadım yazmaya. En nihayetinde şeytanın bacağını kırıyorum. Sadece bir giriş yazısı olsun bu, tanıtım...
Bu blogda eşimin, benim, üç yaşındaki kızımızın ve kedimiz Maviş'in bir yıl içindeki İtalya maceralarını bulacaksınız. Bazen ben, bazen Serkan, bazen de ikimizin yazıları olacak. 
İtalya'ya gelme fikri netleştiğinde okuduğum bloglardan bir çok fikir edinmiştim ama burda yaşamaya niyetli olanlarla paylaşacak daha çok şey varmış aslında. Umarım okuyacaklarınız hem ufuk açar hem de işe yarar. Görüşmek üzere...

fecir



4 yorum:

  1. Fecircimmm cok guzel bir baslangic merakla takip edecegim. Benim de ne zamandir yazsam mi dusunceme de motivasyon oldun. Opuyorum

    YanıtlaSil
  2. Çok öpüyorum Fecirciğim. Takipteyim. Yeni yazılarını ve fotoğraflarını bekliyorum;)

    YanıtlaSil
  3. Çok öpüyorum Fecirciğim. Takipteyim. Yeni yazılarını ve fotoğraflarını bekliyorum;)

    YanıtlaSil
  4. Çok öpüyorum Fecirciğim. Takipteyim. Yeni yazılarını ve fotoğraflarını bekliyorum;)

    YanıtlaSil